poniedziałek, 10 grudnia 2012

TARGI CIEKAWEJ KSIĄŻKI cd.

Jeden z uczniów IIb - Kuba Tuchanowski odwiedził targi jeszcze następnego dnia i przygotował dla całej klasy niespodziankę:





W weekend byłem na Targach Ciekawej Książki tam spotkałem kilku autorów: Wojciecha Widłaka, Iwonę Chmielewską, Paulinę Wierzbę i Grzegorza Kasdepke.
Kupiłem dużo nowych i ciekawych książek.
Zebrałem również autografy.
Zebrałem też autografy dla mojej klasy IIB. Mam nadzieję, że Wam też się spodobają i powiesimy je w naszej klasie J.
To ja z panem Grzegorzem Kasdepke który napisał bardzo dużo fajnych książek. Pewnie część już czytaliście.

A to pani Paulina Wierzba ona napisała książkę o nazwie „Co jedzą ludzie". Bardzo polecam
tę książkę. Jest ona o „dziwnych’’ potrawach na całym świecie np.: wiecie, że mieszkańcy
Haiti jedzą błotne ciasteczka. Jeśli chcecie wiedzieć więcej proponuję przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz