wtorek, 25 września 2012

Udział w konkursie literackim...


 

Trzech uczniów z naszej klasy IIb: Gniewko Michalewski, Kuba Tuchanowski oraz Adaś Waszczykowski, podjęło się napisania wiersza na konkurs literacki o "Przyjaźni".
Prace są już wysłane na adres wydawnictwa.
Rozwiązanie konkursu dopiero w listopadzie.
Trzymajmy za nich kciuki!


Adam Waszczykowski 

Przyjaciel

Przyjaciel lubi spędzać z kolegami czas,
I bawić się i pomagać.
Śpiewać, tańczyć, grać.
Lubi też uśmiech widzieć
Nawet kiedy pada deszcz.
Fajnie jest poznać Cię,
Razem z tobą lody zjeść,
I pędzić szybko na rowerach.
A gdy noc się zbliża
Szepnąć Ci
Umyj zęby
A rano spotkajmy się znów.

 Adam Waszczykowski

Przyjaciel (wiersz 2)

Przyjaciel fajny jest.
Bardzo lubię go, a on lubie mnie.
Pojechałem z nim do zoo.
Było tam zwierząt sto
 
Sokół, zebra, lew,
Małpa, ryś i wąż.
A morał z tego taki
Lubimy się jak raki



Gniewoj Michalewski

Wiersz o przyjaźni

Piękne są przyjaźni kolory,
A moi przyjaciele mają różne walory.
Moja rybka bardzo szybka,
Pies jest najwierniejszym pieskiem świata,
A motylek w trawie lata.

Od groma mam przyjaciół w szkole,
Z nimi często gram w konsolę.
Nam współpraca się opłaca.
Na basenie z nimi pływam,
Z lekcji czasem się urywam.

Na koloniach z nimi bywam,
Wtedy często w karty grywam.
Po wakacjach czas wrócić do szkoły,
Stawiać w zeszytach straszne gryzmoły,
A na przerwach się cieszyć i wszystkich rozśmieszyć.


Kuba Tuchanowski

Mój przyjaciel

Mój przyjaciel lubi chodzić z psem na spacer,
Lubi grać ze mną w gry,
I nie bywa nigdy zły.

Mój przyjaciel jest serdeczny i radosny,
Uśmiech zawsze ma,
W kompa ze mną gra.

Mój przyjaciel to mój kumpel,
Jak najlepszy w świecie brat,
To że przyjaźń jest potrzebna,
Napisałem dzisiaj ja.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz